Kvalitetskrav flyttebyråer

Forpliktelse til kvalitetserklæring

Flytteguiden er forpliktet til å gi den beste kvalitet fra et anbefalt flyttebyrå som kan tilby som kan hjelpe deg å redusere tiden, pris og stress. Nedenfor finner du kriterier som vi krever fra enhver bedrift for å bli listet hos oss.

Ethvert flyttebyrå må ha den riktige type forsikringsdekning innen ansavar og transport som trengs for å transportere husholdningsartikler / godstransport på vei. Selskapets forsikringsdekning bekreftes ved et polisenummer og navnet til forsikringsselskapet.

  • Ethvert flyttebyrå må ha den riktige type forsikringsdekning innen ansavar og transport som trengs for å transportere husholdningsartikler / godstransport på vei. Selskapets forsikringsdekning bekreftes ved et polisenummer og navnet til forsikringsselskapet.
  • Nasjonale flyttebyråer (dvs. fylke-til-fylke) må oppgi gyldig organisasjonsnummer- og løyvenummer for lastebiler over 3,5 Tonn. Selskapets løyvenummer blir bekreftet ved hjelp av -databasen til https://transportloyve.no/ Et løyve gir rett til å drive transport mot vederlag og er en godkjenning fra myndighetene på at man oppfyller kravene til å drive transportvirksomhet i en eller annen form
  • Ethvert flyttebyrå kan bare bruke sitt legale- eller sin underenhets-navn (gjør forretning-som) i sin interaktive reklamekampanje. Selskapets juridiske navn eller underenhet-navn bekreftes ved hjelp av Brønnøysundsregisteret sin databasen.
  • Enhver bedrift har erkjent og godtatt at videresalg og / eller omfordeling av potensielle kunder er strengt forbudt.
  • Enver bedrift har erkjent og avtalt å følge 100% -regelen for innkreving av avgifter på ikke-bindende estimater

Har du hadd en ubehagelig opplevelse med et firma gjennom dette nettstedet?

Selv om et problemfri oppdrag ikke kan garanteres, har alle listede bedrifter avtalt å svare raskt på klager angående forretningspraksis. Skulle du ha en utilfredsstillende erfaring med et firma funnet på dette nettstedet, er følgende prosess etablert for å hjelpe deg med å løse saken:

Kontakt bedriften først.

Den mest direkte og enkleste måten å løse et krav på er å diskutere bekymringene dine med det aktuelle firmaet.

Noen flytteselskaper unngår å bli vurdert av Flytteguiden ved å gjøre forretninger under en rekke forskjellige navn. Forsikre deg om at selskapet har en lokal adresse og informasjon om offentlig registrering og forsikring. De ansatte skal svare på telefonen med det fulle navnet på virksomheten. Finn ut om det er andre navn som selskapet "driver forretninger som", samt deres organisasjonsnummer hos Brønnøysundregisteret. Søk på nettet for å se om det er klager på selskapet. For å finne ut mer om selskapets historie, kan du ringe kundetelefonen på

Fortell oss.

Hvis du har et problem som ikke blir behandlet til din tilfredshet, kan du klikke her for å sende oss en detaljert oversikt over opplevelsen din. Husk å ta med bedriftens fulle navn, dato for oppdraget og tilstanden du flyttet fra. MERKNAD: For at klagen din skal videresendes til bedriften for svar, må du (1) ha sendt inn en skriftlig prisforespørsel og (2) utførte en ordre med flyttetjenester hos flyttebyrået.

KONTAKT OSS

Flytteguiden
Waldemar Thranes gate 63, 0173 Oslo

Telefonnummer
(+47) 81521021

E-post
info@flytteguiden.no

ÅPNINGSTIDER

Kl.07.00 - 21.00 (alle hverdager)

Kl.08.00 - 18.00 (lørdager)

Søndager er kontoret stengt

SOSIAL MEDIA